Компанія, що займається продажем дитячих прикрас через інтернет-магазин, зіткнулася з необхідністю вирішувати дрібні завдання щодо роботи сайту, через які виникали перебої в роботі платформи, що позначалося на клієнтському досвіді.
Цілі компанії
Забезпечення безперервної діяльності інтернет-магазину
Вирішення дрібних завдань, пов'язаних із функціонуванням ресурсу.
Клієнт прагнув забезпечити зручність покупців, оперативно реагувати на їхні запити та підтримувати ефективне функціонування веб-сайту.
Виконана робота
Команда DEPT займалася розв'язанням різних технічних питань та запитів, пов'язаних із функціонуванням веб-сайту. Це включало виправлення помилок, оновлення контенту, поліпшення інтерфейсу користувача та усунення інших технічних нюансів, які могли виникати.
Надали підтримку веб-сайту, допомагаючи з усунення проблем, що виникли, і забезпечуючи оперативну реакцію на запити.
Результат
Усунення різноманітних технічних проблем на сайті оптимізувало його функціонування та збільшило охоплення аудиторії.
Поліпшився клієнтський досвід відвідувачів.
Завдяки своєчасному розв'язанню проблем мінімізувався час простою компанії та збільшився прибуток.