Будівельна компанія зіштовхнулася з проблемою неефективної обробки та управління заявками від потенційних покупців. Усі відповіді надходили з різних форм, що створювало складнощі у збиранні та систематизації даних.
Цілі компанії
Інтегрувати сайт із CRM-системою.
Автоматизувати процес прийому заявок, забезпечити їх систематизацію та централізоване управління.
Підвищити ефективність роботи з потенційними покупцями.
Виконана робота
Реалізували інтеграцію сайту будівельної компанії із системою управління взаємовідносинами з клієнтами. Була обрана саме AmoCRM, оскільки вона найкраще підходить під задачі клієнта. Це дозволило автоматично передавати дані з сайту в CRM-систему для подальшої роботи.
Збудували передачу заявок. Ми налаштували систему таким чином, щоб усі заявки, отримані з різних форм на сайті, автоматично відправлялися до єдиної системи для негайної обробки відповідними співробітниками.
Результат
Тепер усі дані автоматично передаються в CRM-систему, що спрощує та прискорює процес обробки та відстеження клієнтів.
CRM-система дозволила замовнику ефективно організувати та систематизувати інформацію про покупців, а також полегшила взаємодію та комунікацію з ними.
Ефективність роботи підвищилася на 40%, оскільки скоротився час на обробку заявок та знизився ризик втрати важливих даних.