У сучасному світі все більше компаній усвідомлюють, що для успішного розвитку бізнесу потрібна CRM-система, яка спростить процес управління клієнтською базою та збільшить ефективність роботи будь-якої компанії.
DEPT пропонує послуги з налаштування Odoo, яка допоможе вашому підприємству ефективніше керувати своїми бізнес-процесами.
Можливості Odoo для вас
Ця CRM-система має широкий спектр функціональних можливостей, які включають:
планування зустрічей, дзвінків, розсилок та пропозицій;
перегляд усієї історії взаємодій із кожним контактом;
формування та відправка комерційних пропозицій прямо з CRM;
делегування лідів на різні команди продажу та відстеження ефективності роботи кожної з них;
автоматизація створення лідів;
прогнозування доходу за кожен календарний місяць;
побудова графіків та зведених таблиць для аналізу ефективності роботи відділу продажів;
mobile-friendly інтерфейс дозволяє вносити корективи до угод прямо з мобільного телефону або планшета.
Кому підходить CRM-Odoo
Ця CRM ідеально підходить для всіх типів бізнесів від невеликих стартапів до великих компаній. Вона є гнучкою та масштабованою, що дозволяє налаштовувати її під індивідуальні потреби кожного бізнесу, чи це виробництво, торгівля чи послуги.
З Odoo ви зможете керувати кількома бізнес-процесами в одній системі, що скорочує витрати та збільшує ефективність роботи.
Інтеграція Odoo
Однією з переваг цієї системи управління є інтеграція із найпопулярнішими сервісами. Наші експерти допоможуть налаштувати її під ваші вимоги та інтегрувати зі сторонніми програмами, такими як Google Аналітика, Нова Пошта, Dropbox, Telegram, Trello та багато інших. Це забезпечує безперебійну роботу, зручність використання та високу продуктивність.
Наша компанія пропонує також гнучкі тарифи на інтеграцію Odoo. Ми співпрацюємо з різними типами бізнесів і готові запропонувати рішення, яке найкраще відповідає вашим потребам.