Керівна комунальна компанія звернулася із запитом розробити портал, який полегшив би взаємодію з мешканцями та покращив управління комунальними послугами.
Цілі компанії
Створити платформи, на якій мешканці отримали б зручний доступ до інформації про комунальні послуги, оплату та управління.
Підвищити прозорість та ефективність управління, підвищити якість життя мешканців житлового комплексу.
Виконана робота
Розробили привабливий дизайн порталу і здійснили його верстку, створюючи зручне та інтуїтивно зрозуміле середовище користувача.
Було розроблено функціональний особистий кабінет, який надавав жителям інформацію про показання лічильників, тарифи, нарахування, попередні та поточні показання, забезпечуючи прозорість в обліку комунальних послуг.
Ми також побудували систему голосування, що дозволяє мешканцям пропонувати та голосувати за пріоритетні роботи та покращення у житловому комплексі.
Розроблено окремий розділ інтернет-магазину, де мешканці могли робити замовлення на товари та послуги, такі як оренда генератора чи виділеної лінії інтернету, доставлення води та інші.
Створили розділ порталу з відеоспостереженням, який надає мешканцям доступ до камер у їхньому житловому комплексі, з дотриманням системи доступів для забезпечення конфіденційності.
Результат
Зручний доступ до інформації про комунальні послуги.
Система голосування дозволила жителям брати активну участь у процесі прийняття рішень та визначенні пріоритетів робіт, підвищуючи їхній рівень задоволеності та залученості.
Розділ інтернет-магазину, дозволили мешканцям задовольнити свої потреби та підвищити рівень комфорту.
Розділ із відеоспостереженням із системою доступів забезпечив мешканцям контроль та конфіденційність під час перегляду камер у їхньому житловому комплексі.